Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeNie bierzesz pod uwagê tego,¿e sprê¿yny siê uklepuj±?? ¯e jest tolerancja statycznego sagu w którym sie mo¿esz poruszaæ aby ustawiæ rider sag?? Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wiele parametrów ma wp³yw na to jak dzia³a zawieszenie. Motocykl jest zbudowany tak aby praktycznie ka¿dy kierowca od 50kg do 100kg wsiad³ i jecha³. Dlatego jest tak daleki od idea³u - jak by¶my mieli zbudowaæ motocykl pod jednego kierowcê. Inaczej w gazecie napisz±,¿e motocykl ¼le siê prowadzi itp pod wiêkszym ciê¿arem,¿e producent da³ plamê itp...
OdpowiedzNo fakt, tego ze sprezyny zmieniaja swoje wlasciwosci wraz z uplywem czasu nie wzialem pod uwage (jak napisales "uklepuja") nie wzialem po uwage, w artykule tez nie bylo o tym mowy. Nie napisalem tez ze ze motocykl powinien byc zrobiony "jeden dla wszystkich". Chodzilo mi jedynie o to ze z artykulu nasunal mi sie wniosek ze rider sag moglby (i pewnie jest) ustawiony fabrycznie i skoro napieciem wstepnym nie mozna juz poprawic wlasnosci trakcyjnych maszyny to po co dawac pokretlo do jego ustawiania? No ale jak sprezyny sie "uklepuja" to fakt, trzeba pokrecic...
Odpowiedz